IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

"Кауфланд": Потребителите определят предлагането на български стоки във веригите

Стимулираме българските зеленчукопроизводители с договори, работим интензивно по темата експанзия, посочи Иван Чернев от Сдружението за модерна търговия

12:11 | 24.06.20 г.
<p>
	<em>Снимка: БГНЕС</em></p>

Снимка: БГНЕС

Бизнесът на търговските вериги е формиран спрямо менажирането на съответните категории – какви продукти къде точно ще се позиционират и как ще бъдат предложени. Това определя само българският потребител, а не някое постановление или структура. Предлагаме това, което крайният клиент търси. Това обясни в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Иван Чернев, изпълнителен директор на "Кауфланд България" и член на управителния съвет на Сдружението за модерна търговия.

"От "Кауфланд България" миналата година сме продали български плодове и зеленчуци в обем от 35 милиона килограма - 60% са български производители при нас и 86% от нашия оборот се сформира на база на български доставчици. Българските продукти идват от 26 региона", посочи той.

Чернев потвърди, че крайният потребител търси българска стока.

"Винаги сме работили рамо до рамо с български производители. От начало процентът на българските производители, с които работим, беше по-малък", напомни той.

Представителят на Сдружението за модерна търговия отбеляза, че се стремят да стимулират българските зеленчукопроизводители, с които вече имат договори.

"Работим интензивно по темата експанзия, особено в големите градове", допълни той.

Очаквайте видео материал с целия разговор по Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на "Бизнес старт" вижте тук.
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:05 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още